F*n)(/&%¤#"!

Fyfanfyfan och fyfan.
Hade match idag med b-laget. FYFAN så jag klantade mig!och det var inte bara några småtabbar utan en hel jävla halvlek spelade jag säkert bort. Jag skulle nog kunna ta på mig ansvaret för de tre sista insläppta målen. 
Blir så jäkla förbannad på mig själv.
I övrigt så hade vi stundtals fint passningsspel och bra offensivt men vi tappade defensivt. Två backar körde vi idag och jag känner att jag är verkligen inte i form. 
Jag blir nästintill aldrig arg men nu,just nu, är jag helt rasande och vill bara drämma till någon på käften.
Självklart var det Nordia vi mötte också. Kunde fan inte vara så mycket värre. 

Haha nu har jag fått avreagera mig litegrann här. Fortfarande förbannad och kommer nog vara det ett tag till. 

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0