i today was youre last day

Tjena tjena!

Var ju inte igår precis men har varken haft tid eller lust till att blogga. Så då struntar man helt enkelt i det! Iaf josefin gör så.

För tillfället sitter jag i min "älskade"skola och väntar på att CR ska komma. Hoppas på att lärarn är sjuk såatt vi inte har media idag. Startk ogilla på media.
Sen efter skolan så blir det(förhoppningsvis) pepparkaksbak(läs:vi bakar inte, vi äter bara degen)med CR och Kvirren. Känner mig faktiskt lite skeptisk till ifall att det kommer att komma någon julstämmning snart. Tvek på det.

Fresten så vann United igår mot Wolfsburg! Inte för att den vinsten var riktigt"viktig" egentligen eftersom att de redan är vidare. Såg tyvärr inte matchen eftersom att jag fått informationen om att den gick på en annan kanal. Irriterande!. Men iaf, trots endast en ordinarie back så klarade dem sig tydligen bra iaf. Och det visade ju resultatet hyffsat också. 3-1, hattrick från Owen. "Grabben" är på G. Stark tumme upp(Y)

Nu kom Madde så jag ska terra henne. Bye bye!


Kommentarer
Postat av: frida

saknar dig :(

2009-12-09 @ 19:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0