Kreta<3

.  Igår efter skolan blev det inge pepparkaks-deg-ätande. Drog till med varsin Ben and Jerrys ist. Magen lite större, humöret blev på topp. Jag körde på "half baked",dock tänker jag i framtiden hålla mig till "cookie dough", den är godast.
Lite film och prat hos kvirren var vad eftermiddagen bjussade på.
Sen var det hem för att plugga...plugga och åter plugga. Tyska, och Samhäll. Jag säger bara: Ich hasse Deutsch. En sak som jag dock gillar är att det är Tacos idag i skolan!och även att jag fick reda på igår att lovet inte bara är två veckor utan nästan TRE! hade jag inte tänkt på så det blev ett litet "hallelujah-moment"där.

Läste igenom och insåg att det blev en del mat. Men "man måste ju leva". Mitt motto då det gäller mat:)


Ska lida mig igenom skolan nu.Förhoppningsvis överlever jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0