Svinigt

Idag efter skolan så var det dags för "svinsprutan". Gick till sjukan och allt gick smidigt och bra, kände inte ens att sköterskan stack mig då jag kollade bort, så jag satt kvar i stolen som ett fån och det såg väl ut som att jag satt där och väntade på bättre tider. Haha man kan ju få intrycket av att jag är lite...efter, och det är jag nog ibland också.

Nu mår jag inte alltför bra. Det verkar vara så att jag en såndär människa som åker på biverkningar. Mår illa,ont i huvudet och hela min högra arm har jag ingen känsel i(observera att jag tog sprutan i den vänstra armen). Ska man dra till sjukan då det är såhär? Förhoppningsvis dör jag inte.
 Nej, jag tänker fan inte dö innan jag hunnit med helgen. Som jag har längtat efter den!Sen kan jag väl dö om jag måste det, men inte innan den är slut! Fast, jag måste ju hinna med Winnerbäck också..och Mallis. Får väl lägga döeendet på hyllan tills dess iaf. 
 

Imorgon efter skolan blir det till att fixa och trixa lite på stan. Inför kvällen skare också fixas och trixas lite. Tror jag lyckats få bort resterande familjen Pettersson från tha casa för kvällen så då blire CR och Kvisten som får komma på besök. Älskar att laga mat så det blir nog någonting sånt vi sysselsätter oss med på kvällen. Och självklart att äta upp det sen;) Och Idol tror jag Kvirren var sugen på, så jag får väl ställa upp för teamet där!

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0