Fria vägar ut

Sitter och lyssnar lite på Lasse. Denna härliga Lasse. Får en inte alltid att må så mycket bättre men han får en nästan alltid att tänka och inse hur det verkligen är. Det är nyttigt att inte alltid blunda för saker och ting trots att man kanske vill göra det.

Linda sa en sak idag. Hon sa att "nu skulle jag bara vilja åka bort". Bästa meningen idag enligt mig,jag håller med till fullo. Det går inte att beskirva hur skönt jag tycker att det ska bli att få åka iväg med tjejerna och åka skidor. Ska försöka koppla bort skolan och bara ramla i backarna,basta,äta och skratta. Det kommer bli bra.
På tal om skidor så ska jag imorgon försöka hitta mig en skidjacka. Känner dock på mig att jag inte kommer kunna hitta någon som är både snygg och varm. Haha saker och ting är inte enkla här i livet.
Imorgon kväll är det träning. Powerbox närmare bestämt. Är så sjukt taggad till att börja träna nu men vi bestämde oss för att börja med gymmet veckan efter Kläppen.Så Powerbox kan få tillfredsställa mina lustar tills dess.

Nu blir det mer läsa av sen ska jag skriva klart läsloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0