tisdagsmys

Dagen rullade på bra. Slutade 1 och då blev det till att åka hem till Lady P för att kolla lite film, äta lite(läs:två påsar)chips och babbla lite strunt. Runt 5 hämtade mamma upp mig och så drog vi in till stan för att kika på skidjacka. Nada. Noll påse med jacka blev det.
Kvällen har däremot spenderats med en annan slags påse nämligen en vetepåse som fått legat på nacken och så har jag haft en bok i handen. De två sakerna fungerade fint ihop måste jag säga, känner mig ganska avslappnad nu. Snart är det dags att sova tror jag. Haha, ett under att jag fortfarande är vaken med tanke på att jag sovit 2.5 timmar inatt. Ska bara läsa lite till i min nyfunna vän,boken,sen ska här sovas!

Var så extremt lycklig när den här bilden togs.Helt underbart att dessa människor får mig att må så bra. Är glad över att ni är dem ni är och att ni finns<3


Kommentarer
Postat av: Linda

<3333333333333333333333!

2010-01-13 @ 06:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0