vadjagvillhaNU

Åhhh jag vill ha sommar nu.Orkar inte med denna kyla.
Om det inte vore för att skidor fanns så skulle jag nog inte tycka att vintern är kul alls!Okej,snöbollskastning är väl ganska kul också. Väldigt kul faktiskt. Men något sånt har jag inte hunnit med än så därför är inte vintern kul i år.
Nu är det 6 dagar kvar sen åker jag med flickorna till Kläppen och blir borta 7 dagar. SKÖNT var ordet. Har sett fram emot det så mycket.

Nedräkningen till Mallis har även börjat. Inte extreeemt långt kvar iaf. Bara några dagar. 
Detta år ska fan bli det bästa någonsin. Det har jag bestämt nu. Idag rättare sagt. Mina ansträngningar för att det ska uppfyllas börjar imorgon. Madeleine och Kvisten ska få hjälpa till. Det har jag också bestämmt utan att de vet någonting om det. Vi börjar imorgon iaf,efter skolan:)



Så här tänker jag gå klädd hela sommaren också. Det är tillåtet att skratta åt hatten men jag tycker den är både fin och praktisk.
LITE VÄRME TACK!?!?!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0